نمایندگی بلومبرگ در شهر پردیس

نمایندگی رسمی بلومبرگ در پردیس | شماره تماس، خدمات و تعرفه ها

شماره تلفن نمایندگی بلومبرگ (Blomberg) در پردیس

فرم درخواست تعمیرکار

امروزه تعمیرگاه های زیادی در سطح شهر تاسیس شده اند که زیر نظر نمایندگی نیستند و ممکن است این تعمیرگاه ها از قطعات غیر اصل استفاده کنند و یا دانش و اطلاعات ناکافی، باعث عیب یابی و تعمیراشتباه، ناقص و یا حتی آسیب رسیدن به وسایل برقی منزل شما شود. نمایندگی بلومبرگ در شهر پردیس به تازگی احداث و افتتاح شده است تا شما عزیزان به راحتی و با خیالی آسوده بتوانید به تعمیرات و تعمیرکارانی متخصص و متعهد دسترسی داشته باشید.

نمایندگی بلومبرگ، به روش‌های نوین ارزیابی و عیب‌یابی، تمامی لوازم برقی برند بلومبرگ را شامل یخچال فریزر، یخچال‌های دوقلو، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی‌های قدیمی و جدید، ماشین‌های ظرفشویی و تمامی مدل‌های ماکروفر و هود را تشخیص داده و پس از آن آنها را تعمیر می‌کند.

نمایندگی با تجربه و اصلی بلومبرگ در شهر پردیس

نمایندگی پردیس برند Blomberg یاری دهنده ی شما در شهر پردیس است. چنانچه هرکدام از لوازم برقی مارک بلومبرگ شما معیوب شده است یا ارور هایی رو نمایشگر پدیدار شده است که معنی آن را نمیدانید، میتوانید با خیالی آسوده با پردیس سرویس تماس بگیرید و مشکل دستگاه خود را بیان کنید.

به دلیل اینکه تمامی تکنسین های این نمایندگی تحصیل کرده‌ی این رشته هستند و تمامی مدارک فنی لازم را دارند، مطمئن باشید که دستگاه بلومبرگ شما با بهترین کیفیت و کمترین هزینه تعمیر خواهد شد. هزینه هایی تعمیرات، سرویس دوره‌ای و نصب لوازم خانگی در نمایندگی Blomberg در پردیس بسیار منصفانه است.

خدمات مهمی که نمایندگی بلومبرگ در پردیس ارائه میدهد

با توجه به اهمیت ویژه خدمات هر مجموعه بر آن شدیم که در این قسمت هریک از خدمات نمایندگی را برای شما به تفصیل شرح دهیم. با ما همراه باشید. خدمات مجموعه عبارتند از:

  1. همیاری تکنسین های زبردست و با تجربه
  2. عیب یابی و تعمیر در منزل یا محل مورد نظر
  3. به کار بردن قطعه های مورد تایید و اورجینال
  4. تعمیرات تخصصی برد ها
  5. تضمین تعمیر
  6. مراجعه ی سریع تعمیرکار به محل

تعمیر لوازم خانگی بلومبرگ در پردیس

1. همیاری تکنسین های زبردست و با تجربه

از افتخارات نمایندگی بلومبرگ در مرکز پردیس سرویس که همواره به آن میبالد، این است که همیشه میتواند بر دانش و مهارت همکاران خود تکیه کرده و کار تعمیرات را پیش ببرد. تعمیرکاران نمایندگی بلومبرگ در پردیس با جدید ترین ترفند های تعمیر لوازم برقی و با به روز ترین ابزار های روز بازار عهده دار تعمیر وسایل منزل شما میشوند و شما همواره با تماسی کوتاه، میتوانید از دانش و تجربه آنها برخوردار شوید.

2. عیب یابی و تعمیر در منزل یا محل مورد نظر

نمایندگی پردیس سرویس تا ۵۰ درصد از هزینه های تعمیر لوازم شما را کاهش میدهد. اما چگونه؟؟؟ با استفاده از خدمات تعمیر در محل و منزل شما، ما هزینه ها تعمیر دستگاه شما را کم میکنیم. میدانید که حمل و نقل وسایل منزل‌ تا تعمیرگاه هزینه بر است. پردیس سرویس با اعزام متخصصین تعمیرکار خود به محل شما، هزینه ی حمل را حذف میکند و شما فقط بابت تعمیرات هزینه پرداخت خواهید کرد.

3. به کار بردن قطعه های مورد تایید و اورجینال

تعمیرگاه رسمی بلومبرگ در پردیس اولویت خود را تعمیر وسایل قرار میدهد، منظور این است که سعی میکند تا جایی که امکان دارد قطعات را تعمیر کند و اگر کاربری قطعه یا برد ممکن نبود آن را تعویض کند. در امر تعویض هم همیشه از قطعات دست اول و اصل استفاده مینماید و هزینه ی این قطعات اصل بر اساس نرخ اتحادیه است.

4. تعمیرات تخصصی برد ها

اگر برد دستگاه شما خراب شده باشد، گروه تعمیرات برد با تخصص آکادمیک آن را تعمیر کرده و سالم به شما تحویل میدهد.

5. ضمانت رسمی تعمیرات لوازم خانگی برند Blomberg

ضمانتنامه ای پس از اتمام تعمیرات دستگاه Blomberg شما، تحویلتان میگردد که تعمیراتی که انجام شده است را ضمانت میکند. شما میتوانید به مدت ۱ سال از خدمات این ضمانت نامه بهرمند شوید.

6. مراجعه ی سریع تعمیرکار به محل

بعد از تماس شما و بعد از اینکه کارشناسان نمایندگی بلومبرگ، روز و ساعت مراجعه را با شما هماهنگ کردند، تعمیرکاران بدون وقت و سر تایم مقرر در محل حاضر میشوند.

7. راه های ارتباط با نمایندگی بلومبرگ

  • راه اول : استفاده از شماره تلفن 02176237510  و 09123112938  و بیان مشکلی که برای دستگاهتان پیش آمده.
  • راه دوم : از طریق فرم درخواست تعمیرات اقدام نمایید.

فرم درخواست تعمیرکار

**نمایندگی پردیس سرویس در هر لحظه آماده ی خدمت‌گزاری ست

در هر ساعتی از شبانه روز میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید. ویا هر زمانی که میخواهید میتوانید وارد سایت شوید و فرم مربوط به ثبت سفارش را پر کنید. نمایندگی پردیس بلومبرگ حتی در ایام تعطیل خدمات خود را به کاربران عزیز عرضه میدارد. بدون معطلی خدمات عیب یابی دریافت کنید.

‌مدل ها و دستگاه هایی که در نمایندگی بلومبرگ پردیس تعمیر میشوند

همه ی مدل ها و دستگاه های برند بلومبرگ در این نمایندگی تعمیر میشوند، با ما همراه باشید تا با مهمترین آن ها آشنا شوید.

نمایندگی یخچال فریزر و ساید بای ساید بلومبرگ در پردیس

شرایط روزمره ی ما باعث میشود که درصورت خرابی هریک از وسایلمان بی درنگ ترجیح دهیم آن را تعمیر کنیم.

  • تمام مدل های فریز بلومبرگ
  • یخچال ساید بای ساید
  • یخچال دوقلو

و … از این برند در نمایندگی پردیس سرویس قابل تعمیر میباشد.

تعمیرکاران این نمایندگی در بحث عیب یابی تبحر داشته و سریعا مشکل یخچال بلومرگ شما را برطرف خواهند کرد. جهت مطالعه بیشتر و کسب اطلاعات میتوانید مطلب “نمایندگی تعمیرات یخچال بلومبرگ در پردیس” را مطالعه کنید.

نمایندگی ماشین لباسشویی بلومبرگ در پردیس

بعد از اینکه وسایل خانگی چندسال کار کند، امری طبیعی ست که مشکلاتی برای آنها پیش آید. هر مشکلی که برای ماشین لباسشویی شما پیش آمده است (از خرابی میکروسوئیچ تا سوراخ شدن دیگ)، ما کنارتان هستیم تا مشکل کاملا بر طرف شود.

نمایندگی تعمیرات، نصب و سرویس ماشین ظرفشویی در پردیس

گاهی اینکه ظرفشویی چگونه کار میکند و چگونه باید نصب و تنظیم شود سوال برانگیز است. متخصصین ما شما را راهنمایی کرده و اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار میدهند و اگر ماشین ظرفشویی بلومبرگ شما خراب شد، به بهترین و تمیز ترین نحو آن را تعمیر خواهند کرد.

سخن پایانی

سخن پایانی این است که نمایندگی پردیس بلومبرگ پیشنهاد میکند که سرویس دوره ای وسایلتان را جدی بگیرید و هر ۶ تا ۸ ماه سلامت دستگاهتان را بررسی کنید.پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که حتما از نمایندگی ها جهت تعمیر وسایل منزل خود استفاده کنید و از قیمت به صرفه، تخفیفات و جشنواره های نمایندگی برند خود بهرمند شوید.

منابع:

https://www.blombergappliances.com/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا