نمایندگی جنرال الکتریک در پردیس

نمایندگی جنرال الکتریک در شهر پردیس | تعمیرات، نصب، سرویس

اگر به دنبال نمایندگی اصلی یخچال فریزر، ماکروفر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و…  برند جنرال الکتریک در پردیس هستید، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی پردیس سرویس آماده ی خدمات رسانی و فرستادن تعمیرکار به محل مورد نظر شماست. نمایندگی جنرال الکتریک در شهر پردیس با ارائه خدمات خدمات، تعمیرات، گارانتی، سرویس دوره ای و نصب لوازم خانگی جنرال الکتریک در خدمت شما عزیزان است.

همه ی کاربرانی که در شهر پردیس از لوازم خانگی برند جنرال الکتریک استفاده میکنند و قصد دریافت خدمات را دارند، در هرکجای شهر که هستند میتوانند با شماره های 02176237510  و 09123112938 ارتباط برقرار کرده و ایراد و مشکل دستگاه خود را بفرمایید.

فرم درخواست تعمیرکار

نمایندگی رسمی برند جنرال الکتریک در پردیس

 لوازم خانگی که در منزل، محل کار و… مورد استفاده قرار میگیرد ممکن است به دلیل نوسانات برقی، عمر طولانی، نگهداری نامناسب و یا هر دلیل دیگری معیوب و دچار مشکل شود، ممکن است برای برطرف کردن مشکل دستگاه، آن را به تعمیرگاه ها و نمایندگی ها برده در این میان و در طول راه ممکن است دستگاه دستخوش آسیب شود. به همین دلیل پردیس سرویس تدبیری اتخاذ کرده است که لوازم خانگی شما را از صدمات حمل و نقل مصون میدارد. با فرستادن تکنسین و تعمیرکار متخصص برند جنرال الکتریک  به منزل شما، دستگاه شما را عیب یابی کرده و اصلاح مشکل دستگاه شما در محلی که قرار دارد انجام میشود.

در نمایندگی جنرال الکتریک در شهر پردیس چه خدماتی دریافت می‌کنید؟

خدماتی ویژه از پردیس سرویس با قیمت هایی استثنایی و به صرفه در تعمیر، سرویس و نصب لوازم خانگی برند جنرال الکتریک به شرح زیر هستند:

  • همکاری با تعمیرکارانی مجرب و متخصص محصولات جنرال الکتریک
  • اعزام سریع تکنسین مخصوص General Electric به محل
  • تضمین و گارانتی کردن تعمیراتی که انجام شده است به مدت ۱۲ ماه.
  • استفاده از قطعه های فابریک در صورتی که نیاز به تعویض قطعه ای باشد.
  • سرویس دوره ای و منظم
  • تعمیرات بر اساس نرخ رسمی اتحادیه
  • نصب لوازم خانگی جنرال الکتریک

در ادامه این بخش سعی می‌کنیم هریک از این موارد را بیشتر توضیح دهیم.

1. تعمیرکاران لوازم خانگی جنرال الکتریک با سال ها تجربه مستمر

عضو اصلی هر تعمیرگاه و نمایندگی تعمیر وسایل منزل، تعمیرکاران آن هستند. تعمیرکاران نمایندگی پردیس سرویس تکنسین های متخصصی هستند که خدمات تعمیر را به بهترین نحو و بسیار به صرفه به مشتریان عزیز ارائه میدهند.

2. اعزام تعمیرکار و تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک در سریع ترین زمان

  • بلافاصله پس از اعلام درخواست شما، تعمیرکاران نمایندگی پردیس سرویس سر زمان مقرر به محل آمده و مشغول تعمیر دستگاه شما خواهند شد.
  • شاید گاهی اوقات مشکلی که برای دستگاه شما پیش آمده با مشاوره ای تلفنی رایگان حل شود.
  • در این صورت تعمیرکاران این نمایندگی رسمی، مشاوره ای بدون هزینه در اختیار شما خواهند گذاشت.

3. تضمین و گارانتی کردن تعمیراتی که انجام شده است به مدت ۱۲ ماه

پس از ورود تعمیرکار به منزل شما، تعمیراتی که روی دستگاه General Electric  شما انجام شده، کاملا تضمین میشود و این تعمیرات به مدت 12 ماه تضمین و گارانتی خواهند شد.

4. استفاده از قطعه های فابریک در صورتی که نیاز به تعویض قطعه ای باشد

  • هرازگاهی قطعه ای خراب میشود و قابل تعمیر نبوده و باید تعویض شود.
  •  ما این قطعه هایی که دیگر کارایی ندارند را با قطعاتی فابریک و نو عوض میکنیم.

5. سرویس دوره ای لوازم خانگی جنرال الکتریک

 از ارزان ترین و راحت ترین مراقبت هایی که میتوان از لوازم خانگی انجام داد این است که هرچندوقت یکبار، سرویس دوره ای انجام شود.

تعمیرگاه رسمی جنرال الکتریک در شهر پردیس

چگونه با نمایندگی پردیس سرویس تماس برقرار کنیم؟

 نمایندگی جنرال الکتریک در همه ی روز های سال، به تماس ها و فرم های پر شده توسط مشتریان عزیز پاسخ میدهد. شما عزیزان در تمام ساعات میتوانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی و 100 درصد رایگان بهره‌مند شوید.

راه های ارتباطی به شرح زیر است:

روش اول:

تماس با نمایندگی مجاز General Electric : تماس با شماره های :  02176237510  ویا شماره موبایل 09123112938  سپس بیان مشکل وسیله ی خود.‌

روش دوم ارتباط با پردیس سرویس:

ثبت درخواست از طریق فرم درخواست تعمیرکار:

فرم درخواست تعمیرکار

کدامیک از لوازم خانگی برند جنرال الکتریک در نمایندگی پردیس سرویس تعمیر میشود؟

تمامی مدل های لوازم منزل اعم از ماکروفر، ماشین لباسشویی ها و ماشین ظرفشویی ها و یخچال فریزهای برند General Electric  در نمایندگی جنرال الکتریک پردیس سرویس توسط تیم ما تعمیر میشوند. در ادامه با ما همراه باشید تا به چند نمونه اشاره کنیم.

1. تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک در نمایندگی مجاز پردیس سرویس

همواره میدانید که بازار لوازم خانگی به شدت دچار نوسان قیمتی است ومقرون به صرفه ترین راهی که میتوان از دستگاه های این برند استفاده کرد این است که در صورت خرابی، آنها را تعمیر کرد. نمایندگی پردیس سرویس بنا شده تا اگر یخچال جنرال الکتریک دارید که نیاز به تعمیر پیدا کرده است به سهولت با ما تماس گرفته و درخواست اعزام تعمیرکار کنید که عیب یابی روند عیب یابی از سر گرفته شود. جهت مطالعه بیشتر در این زمینه میتوانید مطلب “تعمیر یخچال جنرال الکتریک در پردیس” را مطالعه کنید.

2. نمایندگی تعمیر انواع ماشین لباسشویی های جنرال الکتریک در پردیس

اگر ماشین لباسشویی General Electric  شما نشتی آب دارد، دیگ آن نمیچرخد، برنامه های شست و شوی آن بهم ریخته و … با نمایندگی لباسشویی جنرال الکتریک در پردیس تماس بگیرید و با خیالی آسوده مشکل لباسشویی خود را رفع کنید.

3. نمایندگی اصلی ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در شهر پردیس

 اگر در زمینه ی مشکلاتی مانند عدم تخلیه، بوی بد و تمیز شسته نشدن ظروف پرسش هایی برای شما پیش آمده است، اگر ماشین ظرفشویی شما ازکارافتاده باشد و قطعات اصلی آن معیوب شده باشد، بهترین راه، استفاده از دو روش معرفی شده و تماس با پردیس سرویس است.

برداشت پایانی

نمایندگی جنرال الکتریک در پردیس با تکیه بر دانش تکنسین های خود در زمینه های فنی و به روز بودن اطلاعات آنها به تعمیر لوازم خانگی مشتریان در شهر پردیس میپردازد. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ما تلاش میکند که قطعاتی که خراب شده تعمیر کند و بعد اگر قابل تعمیر نبود تعویض می گردد.

مقرون به صرفه بودن هزینه ها و خدماتی که در هنگام گارانتی کردن تعمیر وسیله ی منزل دریافت میکنید را جزئی از خدمت های ارزنده ی نمایندگی جنرال الکتریک پردیس سرویس دانست.

 

منابع:

https://www.geappliances.com/ge/service-and-support/support-content.htm

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا