نمایندگی هیتاچی در پردیس

نمایندگی رسمی هیتاچی (Hitachi) در شهر پردیس | تعمیر، نصب و سرویس

شماره تلفن نمایندگی هیتاچی (Hitachi) در پردیس

فرم درخواست تعمیرکار

مدتی است که نمایندگی رسمی هیتاچی در پردیس آغاز به کار کرده و با بهرگیری و تکیه بر اطلاعات فنی، نحوه ی تعمیر لوازم خانگی، قطعات اصل و دانش به روز تمامی وسایل برقی برند هیتاچی کاربران شهر پردیس را تعمیر مینماید. مفتخریم که در صورت بروز مشکل در خدمت شما عزیزان باشیم. تعمیرگاه و نمایندگی معتبر برند هیتاچی در شهر پردیس، لوازم خانگی اعم از تمامی انواع یخچال، مدل های مختلف ماشین ظرفشویی و لباسشویی را در سریع ترین زمان تعمیر و سرویس مینماید.

نمایندگی هیتاچی در پردیس چه وظایفی بر عهده دارد؟

نمایندگی هیتاچی با کادری مجرب و با تجربه، خدمات تعمیر و تعویض قطعات لوازم خانگی هیتاچی را در منزل و محل کار مشتریان ارائه می دهد. از جمله خدمات این نمایندگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیر یخچال فریزر
  • تعمیر لباسشویی
  • تعمیر ظرفشویی
  • تعمیر اجاق گاز
  • تعمیر تلویزیون
  • تعمیر کولر گازی

نمایندگی برای کاهش هزینه های مشتریان، از قطعات اصلی و با کیفیت استفاده می کند. همچنین، تعمیرکاران این نمایندگی دارای مدرک فنی حرفه ای هستند و خدمات خود را با تضمین کیفیت ارائه می دهند.

خدماتی که در مرکز رسمی هیتاچی در پردیس ارائه می‌شود

در ادامه، به برخی از ویژگی های این نمایندگی اشاره می کنیم:

  • تعمیر در منزل و محل کار
  • استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت
  • تعمیر توسط تعمیرکاران مجرب و با تجربه
  • ارائه خدمات با تضمین کیفیت
  • محاسبه هزینه ها به صورت منصفانه

اگر لوازم خانگی هیتاچی شما دچار مشکل شده است، می توانید با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی هیتاچی در پردیس تماس (02176486367) بگیرید. کارشناسان این نمایندگی در اسرع وقت در محل حاضر شده و مشکل دستگاه شما را برطرف می کنند.

تماس با نمایندگی هیتاچی در پردیس

در ۲۴ ساعت شبانه روز میتوانید با نمایندگی‌ رسمی هیتاچی در شهر پردیس تماس برقرار کنید و در هر روز هفته از شنبه تا جمعه و حتی روز های تعطیل و روزهای عید، نمایندگی هیتاچی آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به شماست. همچنین با تماس با نمایندگی پردیس سرویس میتوانید مشاوره ای کاملا رایگان دریافت کنید.

شماره تلفن های نمایندگی:

02176486367

09123112938

همچنین میتوانید از طریق فرم درخواست تعمیرکار اقدام فرمایید:

فرم درخواست تعمیرکار

پس از تماس و مطلع کردن ما از ایرادات دستگاه خود، بدون لحظه ای فوت وقت، خدمات عیب یابی دریافت کرده و مشکلتان را بی دردسر حل کنید.

مرکز رسمی هیتاچی در شهر پردیس

چرا باید از خدمات نمایندگی هیتاچی در شهر پردیس استفاده کنم؟

از امتیازهای استفاده از خدمات مجموعه پردیس سرویس میتوان به خدمات بی مثالی که ارائه میدهد اشاره داشت:

  • متخصصین توانا و مجرب نمایندگی پردیس سرویس شما را تا لحظه ی آخر تعمیرات همراهی کرده و از رها کردن وسیله ی شما در حالی که تعمیر آن نهایی نشده است، دوری میکنند.
  • بررسی تخصصی و عیب یابی حرفه ای دستگاهی که دچار ایراد شده است در محلی که مورد نظر مشتریان است، انجام میشود.
  • تمامی تکنسین ها از قطعات اصل، نو، مورد تایید اتحادیه و مورد تایید نمایندگی HITACHI استفاده میکنند.
  • اگر برای بردهای دستگاه مشکلی پیش آمده باشد، توسط تیم تخصصی تعمیر برد، ایراد آن برطرف خواهد شد.
  • ضمانت تعمیر به مدت 12 ماه پس از تعمیر
  • مراجعه ی بدون معطلی و سریع تکنسین به محل

هر نقطه از پردیس که هستید، در هر فاز، زون، پلتفرم و بلوکی که زندگی میکنید، اطلاع داشته باشید که تکنسین های کارآزموده پردیس سرویس تعمیر دستگاه شما را قبول کرده و برای تعمیر به محل می آیند. نمایندگی‌ پردیس سرویس HITACHI  همواره بر حرفه ی تعمیر مسلط تر میشود و مهارت ها، توانایی ها و دانش فنی تعمیرکاران خود را با برگزاری کلاس ها و دوره های تئوری و عملی بالاتر ‌برده و همیشه سعی دارد خدمات رسانی را بیش از پیش گسترش دهد. تعمیرکاران تمامی ترفند ها، متد ها و روش های بررسی و عیب یابی را در اختیار دارند و از تمامی دانسته های خود در زمینه ی عیب یابی و برطرف کردن عیوب دستگاه ایراد دار شما استفاده میکنند.

 بررسی و عیب یابی تخصصی دستگاه در محل مورد نظر مشتریان

نمایندگی‌ هیتاچی در شهر پردیس بنا دارد زحمات و هزینه های شما را کم کند، پس روشی که اتخاذ کرده است این است که دستگاه شما را در همان مکانی که هست، تعمیر و عیب یابی میکند و صحیح و سالم تحویل میدهد. دیگر نیازی نیست شما پولی بابت حمل کردن دستگاهتان تا تعمیرگاه و برگرداندن آن به منزل پرداخت کنید همچنین میتوانید روند تعمیر راببینید و چنانچه سوالی برای شما پیش آمد از همان موقع از تعمیرکار حاضر در منزل خود بپرسید. البته ممکن است گاهی با نظر تعمیرکار نیاز باشد که ماشین ظرفشویی به دلیل پیچیدگی های آن به تعمیرگاه برده و تعمیر شود. البته این موارد بسیار نادر هستند.

منظور از استفاده از قطعات اورجینال چیست؟

احتمالا در دیگر مقالاتی که در سایت پردیس سرویس منتشر شده است، مشاهده فرموده اید که اولین اولویت پردیس سرویس چیست. اولین اولویت پردیس سرویس این است که تا جایی که امکانش هست قطعه ها و برد های معیوب را تعمیر کند و فقط با مشاهده ی قطعه ی خراب، آن را تعویض نکند. متخصصین ما همواره بنا دارند تا هر جایی که میشود قطعه ی معیوب دستگاه های هیتاچی را بررسی کرده و تعمیر کنند و اگر تعمیر افاقه نکرد، آن قطعه تعویض میگردد که در این صورت قطعه ی از کار افتاده با قطعه هایی اصل و اورجینال جایگزین میشود.

کدام یک از لوازم خانگی هیتاچی در نمایندگی تعمیر می‌شوند؟

مرکز تعمیرات، نصب و سرویس برند هیتاچی در پردیس آماده خدمات رسانی در کلیه لوازم خانگی این برند به مشتریان گرامی است. در ادامه بیشتر در این باره بحث خواهیم کرد.

1. انواع و اقسام مدل های یخچال و فریزر

بر اساس قیمت هایی که همواره مشاهده میکنیم و بر اساس اینکه واردات وسایل برقی ممنوع میباشد همه ی کاربران تعمیر یخچال معیوب شده ی خود را منطقی تر میدانند. پس چنانچه در شهر پردیس هستید و هر مشکلی از قبیل عدم سرد شدن یخچال، درست بسته نشدن درب، یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال و منجمد نشدن مواد غذایی در فریزر، خرابی لامپ و … را دارید، با نمایندگی پردیس سرویس تماس حاصل فرمایید.

خدمات ماشین ظرفشویی هیتاچی در نمایندگی

هر مدلی از ماشین ظرفشویی برند HITACHI که دارید، خدمات سرویس دوره ای، نصب و تعمیرات تخصصی آن را به ما بسپارید. هر مشکلی که این دستگاه ها اعم از نشت، بهم ریختگی برنامه ها، عدم داغ شدن آب، عدم خشک کردن و…دارند، (باقی مشکلات متداول ظرفشویی هیتاچی را میتوانید در مقاله ی تعمیر ظرفشویی مطالعه فرمایید.) قابلیت تعمیر در تعمیرگاه تخصصی پردیس سرویس را دارند.

خدمات ماشین لباسشویی هیتاچی در پردیس

مجموعه پردیس سرویس، نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی در پردیس، با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، آماده ارائه خدمات سرویس دوره ای، نصب و تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی Hitacji در پردیس و حومه می باشد.

سخن نهایی

به گفته ی تعمیرکار تخصصی برند هیتاچی، سرویس کردن دوره ای ماشین های ظرفشویی و لباسشویی و همچنین یخچال فریزر ها و همچنین توجه به نظافت و نکات مهم نگهداری، از راحت ترین و آسان ترین روش های رسیدگی به لوازمی است که مدام از آنها استفاده میکنید و کارهای شما را آسان تر میکند.

خدمت به هم نوع و بر طرف کردن مشکلی از او، موهبتی ست که خداوند به ما بخشیده است پس با تمامی توان و قوا کار خود را به نحو احسن انجام خواهیم داد و همواره به روز میمانیم.

 

منابع:

https://www.hitachi-homeappliances.com/global/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا