نمایندگی بکو در پردیس

نمایندگی بکو (Beko) در شهر پردیس

نمایندگی لوازم خانگی بکو (Beko) داخل پردیس استقرار پیدا کرده است و آماده ی بررسی مشکلات و عیوب و اختلالات به وجود آمده در دستگاه برند بکو ی شماست. چنانچه نیاز به نصب یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ماکروفر و باقی دستگاه های بکو داشتید و یا مشکلی برای هرکدام از دستگاه های بکوی شما پیش آمده است میتوانید از نمایندگی رسمی کمک بگیرید، ما اینجاییم تا در هرکجا و هر لحظه یاری رسان شما باشیم.

شماره تلفن نمایندگی بکو در پردیس

021-76237510

09123112938

فرم درخواست تعمیرکار

ما با ارائه ی خدماتی از جمله: ضمانت تعمیرات، ارائه فاکتور رسمی و چندین خدمت دیگر سعی در حفظ آرامش و راحتی شما را داریم. در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی خدمات نمایندگی بکو در پردیس اشاره کنیم.

نمایندگی مجاز و اصلی بکو در شهر پردیس

در نظر داشته باشید که در هر منطقه ای که باشید و با نمایندگی تماس بگیرید، نمایندگی لوازم خانگی بکو بدون فوت وقت و با هماهنگی خدمات تعمیر، نصب و سرویس این دسته از لوازم خانگی را انجام میدهد. با این خدمات وسایل منزل شما را در همان محلی که هست، عیب یابی و تعمیر خواهیم کرد و این امر موجب جلوگیری از آسیب به دستگاه شده و همچنین کاهش هزینه ها می‌شود.

آمادگی همیشگی‌ برای تعمیر

نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی Beko در مجموعه پردیس سرویس، عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی برند بکو را در همه جای پردیس عهده دار شده است تا بدون معطلی و دردسر لوازمتان را عیب یابی کنید. ما متخصص این حیطه هستیم و تا پایان کار تعمیرات کنار شما خواهیم بود.

خدماتی خاص برای برند Beko در عین حال قیمت تعمیر پایین و تخفیفاتی همیشگی در پردیس

  1. تکنسین‌های “پردیس سروس” فنی کار، حرفه‌ای و با تجربه هستند و “پردیس سروس” فقط با تعمیرکارانی که این ویژگی‌ها را دارند همکاری می‌کند. ما بدون تاخیر و وقفه به منزل شما مراجعه می‌کنیم.
  2. نمایندگی معتبر بکو، ضمانت تعمیرات لوازم خانگی را به مدت ۳۶۵ روز بر عهده دارد، یعنی تعمیرات خود را به مدت ۳۶۵ روز گارانتی می‌کند.
  3. در هر شرایط فقط از قطعات اصلی و مورد تایید استفاده می‌کند.
  4. سرویس لوازم خانگی مارک BEKO توسط تعمیرکاران “پردیس سروس” ارائه می‌شود.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بکو در پردیس

تعمیرکاران و تکنسین های باتجربه نمایندگی بکو

از دیگر ویژگی های متخصصین ما میتوان به تعهد و سروقت بودن، آپدیت بودن با جدیدترین دستگاه ها و استفاده ی مناسب از ابزار های روز مخصوص تعمیر است. آن ها علاوه بر اینکه اولویت های نمایندگی را مد نظر قرار میدهند، اصلی ترین اولویت آنها رضایت داشتن مشتریان عزیز تعمیرگاه است.

ما بدون تاخیر و وقفه به منزل شما مراجعه میکنیم

پس از آنکه شما با نمایندگی بکو تماس گرفتید و ایراد های وارده به دستگاهتان را توضیح دادید، متخصص حیطه برند بکو و متخصص مشکل دستگاهتان، با شما تماس گرفته و پس از هماهنگی های لازمه، به محل شما آمده و آن را تعمیر میکند. البته خوب است بدانید که یکی از خدماتی که پردیس سرویس به شما میدهد این است که میتوانید به صورت رایگان با متخصصین ما مشورت کرده و مشکل خود را بازگو کنید و درصورتی که نیازی به تخصص نباشد به شما کمک میکنند تا مشکلات دستگاه را خودتان حل نمایید.

نمایندگی بکو در شهر پردیس تضمین تعمیرات دارد

شاید بپرسید که این به چه معناست باید اینگونه توضیح دهیم که تعمیرات خود را به مدت ۳۶۵ روز گارانتی میکند و سپس دستگاه را تست کرده و ضمانتنامه را به شما ارائه میکند.

در هر شرایطی فقط از قطعه های اصلی و مورد تایید، استفاده میکند

قطعه هایی که باید در دستگاه شما تعویض شوند، فقط و فقط باید اورجینال و فابریکی باشد پس قطعه ها همگی باید مورد تایید نمایندگی و اتحادیه باشد.

سرویس لوازم خانگی مارک BEKO توسط تعمیرکاران

راحت ترین کار برای مراقبت از دستگاهتان این است که هر ۶ ماه یکبار آن را از نظر مشکلات و عیوب احتمالی بررسی کنید و نمایندگی بکو با مناسب ترین قیمت در خدمت شماست.

چگونه میتوان با نمایندگی بکو در پردیس تماس گرفت؟

این نمایندگی همه روزه در کل ساعات شبانه روز پاسخگوی سوالات و ثبت سفارش های شما کاربران محترم است.

روش اول: تماس تلفنی با نمایندگی

تماس با خط تلفن 02176237510 (کلیک کنید!)  ویا شماره گیری  09123112938 (کلیک کنید!)

بعد از تماس شما، تیم نمایندگی Beko با شما هماهنگ کرده و تعمیرکار مربوطه را به محل مورد نظر اعزام میکند.

روش ۲: فرم درخواست تعمیرکار

ثبت درخواست از طریق فرم درخواست تعمیرکار

فرم درخواست تعمیرکار

تکنسین های نمایندگی بکو در پردیس قادر به تعمیر چه وسایلی از برند Beko  هستند؟

همه ی ماکروفر ها، یخچال ها، ماشین ظرفشویی ها، مدل های ماشین لباسشویی، فریزر ها و… این برند، در نمایندگی بکو پردیس سرویس توسط تیم ما تعمیر میشوند. در ادامه به چند مورد مهم از این دسته از لوازم خانگی برند بکو اشاره خواهیم کرد.

عیب یابی یخچال های بکو در پردیس

در حال حاضر، به همه‌ی دلایلی که خودتان هم آگاه هستید، اکثر ما ترجیح می‌دهیم در صورت بروز هرگونه مشکل در وسایل برقی، آنها را تعمیر کنیم به جای خرید دوباره دستگاه. نمایندگی ما با وجود تکنسین‌های ماهر، قادر است یخچال‌های فریزر برند بِکو شما را با قیمت مناسب تعمیر کند.

ما در این نمایندگی با تکنسین‌های ماهر و با تجربه خود، تعمیر یخچال‌های فریزر برند بِکو شما را با بهترین قیمت انجام خواهیم داد.

 نمایندگی تعمیر ماشین های لباسشویی بکو در شهر پردیس

اگر هر گونه سوالی درباره ارورها و برنامه‌های ماشین لباسشویی برند بِکو دارید، می‌توانید به تکنسین‌های نمایندگی بِکو پردیس اعتماد کنید. مشکلاتی مانند آب‌ریزی از کف ماشین لباسشویی، عدم چرخش دیسک و عدم بسته شدن درب آن را می‌توانید با یک تماس کوتاه برطرف کنید. تکنسین‌های ما در نمایندگی بِکو پردیس آماده ارائه خدمات به شما هستند.

تعمیرگاه بکو در شهر پردیس

نمایندگی ماشین ظرفشویی بکو در پردیس

چنانچه نیاز دارید ماشین ظرفشویی BEKO خود را نصب کنید و اگر آن را نصب کرده اید و برنامه های آنرا بلد نیستید و نیاز به راهنمایی دارید و یا اگر نیاز به تعویض فیلتر دارید، همکاران ما در بخش تعمیرات نیاز شما را در امر تعمیر برطرف خواهند کرد.

نتایج پایان مقاله

  • همیشه بهتر است از نمایندگی های مجاز و تأییدشده توسط برند دستگاه خود استفاده کنید تا تعمیر، نصب، عیب یابی، سرویس و یا تعویض قطعات دستگاه با کیفیت و اعتماد انجام شود.
  • تکنسین‌های ما در نمایندگی رسمی بکو دارای اطلاعات به‌روز درباره دستگاه‌های برقی برند بِکو هستند. آنها تعهد خود را به کار و خدمت به مشتریان می‌دهند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن عیوب دستگاه شما را برطرف می‌کنند.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل، کافیست با شماره‌های 021-76237510 و 09123112938 تماس بگیرید.
  • هزینه‌های نمایندگی مجاز بکو در شهر پردیس مقرون به صرفه است و قطعات با کیفیت و اصلی به‌راحتی جایگزین می‌شوند تا دستگاه شما به حالت اصلی و عملکرد خوب خود بازگردد.

منابع:

https://www.beko.com/us-en

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا